Kaikki asiakkailta tuleva palaute on tärkeä työkalu pienelle yritykselle

CNC-koneistajana työskentelevän Aten työhön kuuluu myös
laadun varmistaminen asiakkaille lähtevistä tuotteista.


”Hei!!!! Keväiset terveiset täältä Ahokylästä. Tilasin teiltä tässä taannoin kartioniveltapit, joitten valmistus
oli yllättävän ripeää ja joustavaa ja työ oli ensiluokkaista. Suuret kiitokset työstä.
Terveisin Taisto Komulainen”


On mukava saada positiivista palautetta tehdystä työstä ja asiakaspalvelusta, joihin molempiin olemme pyrkineet ensisijaisesti satsaamaan. Meille asiakas on numero yksi, kuten aikaisemminkin on tullut todettua. On tärkeä huomata, että yrityksen arvot eivät jää vain puheiden asteelle, vaan niitä toteutetaan käytännön työssä joka päivä. Palautteen ansiosta tiedämme, että asioita on tehty oikein ja tästä on hyvä jatkaa.

Yllä oleva palaute kolahti yrityksemme sähköpostiin viime viikolla (28.5.2022 klo 7.58). Se toi hyvän mielen ja hymyn huulille heti aamusta.  Kiitos lähettäjälle.

Palautetta tulee yllättävän vähän. Olemme tulkinneet sen asiakkaiden tyytyväisyydeksi. Toivottavasti olemme oikeassa. Itse tulee harvoin kiittäneeksi hyvästä palvelusta tai toimivasta tuotteesta, koska pitää sitä itsestäänselvyytenä. Sitähän se ei varsinkaan nykyaikana ole. Pitää parantaa omiakin tapoja.

Palautteen antaja antaa arvokasta aikaansa lähettäessään palautetta. Se tuntuu hyvältä. Positiivinen palaute hivelee toki itsetuntoa, mutta mahdollisiin epäkohtiin puuttuva palaute, puhumattakaan sellainen, jossa on kehitysehdotuksia, ovat aivan yhtä tärkeitä. Ne antavat arvokasta tietoa meille, mitä mahdollisesti pitäisi muuttaa tuotteessa tai mihin asiaan ainakin kiinnittää lisää huomiota.

AMB Kartioniveltappeja on kehitetty koko ajan yhteistyössä asiakkaiden eli kone- ja laitehuoltojen sekä loppukäyttäjien kanssa. Siksi kaikki palaute on meille kullan arvoista. Palaute on yksi tärkeimmistä työkaluista pienelle yritykselle.

Kommentit